KALİTE POLİTİKAMIZ

Müşterimizin ihtiyaç duyduğu ölçüm ve analizleri, iyi mesleki uygulama,yetkinlik,risk sorumluluğu ve kaliteli hizmet anlayışını ön planda tutarak gerçekleştirmek İSG Ölçüm ve Analiz Laboratuvarımızın taahhüdü altındadır. Oluşturduğumuz kalite yönetim sistemi hedefimiz; verdiğimiz hizmetin hızlı, hatasız, kaliteli ve kesin olmasını güvence altına almaktadır. Rekabet üstünlüğümüzü kalitemizin getirmiş olduğu farklılıklar belirler. Bağımsızlık, tarafsızlık ve gizlilik laboratuvarımızın temel ilkeleridir.

Ölçüm ve analiz hizmetini; her zaman ulusal, uluslararası şartlar ve müşterinin şartlarına uygun olarak vereceğimizi taahhüt ederiz. Kaliteli hizmet için harcanan çabalarımızın temelinde tüm çalışanlarımız yatar. Bu nedenle hız ve kaliteli hizmeti yükselen değerlerimiz olarak kabul ederiz.

Deneylere katılan tüm personelin, TS EN ISO/IEC 17025 standardı şartlarına paralel olarak oluşturulan kalite yönetim sistemi çerçevesinde oluşturulmuş dokümanları öğrenmeleri ve deney çalışmalarını bu dokümanlarda yazılı politika, usul ve esaslara göre yürütmeleri zorunludur.

Sürekli iyileşmek ve kalite yönetim sistemimizi yükseltmek üzere; müşteriden geri besleme yoluyla gelen şikayetleri en aza indirmek, uygunsuzlukların sayısını minimalize etmek ve deney sonuçlarının mümkün olan en kısa sürede müşteriye ulaştırılması daima gündemimizde olacaktır.

Öncelikli hedefimiz akreditasyon kapsamımızın bütününü muhafaza etmek ve zamanla akreditasyon kapsamını genişletmektir.

+90 258 242 42 48

Müşteri Hattımız. Arayın, hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi sahibi olun.